دستگيری باند سارقان منزل و اماکن عمومی با کشف 10 فقره سرقت در میناب 



با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی میناب یک باند چهار نفره سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر و 10 فقره سرقت منزل و اماکن عمومی کشف شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع يک فقره سرقت منزل در شهرستان میناب مراتب کشف و دستگيري سارق يا سارقين در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت. 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از توان علمی و تجارب ارزنده خود و با بهره گیری از سامانه های در اختیار ،هويت متهمان و اعضاء باند را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند شناسایی کردند.
سرهنگ"عبدالمجید کرمی" اظهار کرد:کارآگاهان پلیس اگاهی در ادامه ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را دستگیر و به یگان انتقال دادند.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده و با توجه به وجود ادله و مدارک علمي موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابي و 10 فقره سرقت منزل ، اماکن عمومی و لوازم خودرو که با همدستي دو آقا و یک خانم به صورت باندي انجام انجام می دادند، معترف شدندکه در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی با صدور قرارمناسب روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و برقراری و حفظ نظم و امنیت ، از عموم مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110 اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها